Skip to main content

Employer branding a Mikulással

Employer branding a Mikulással

Közel 4000 ezer egyetemista, főiskolás kapott piros zacskóba csomagolt, céges logóval és üzenetekkel ellátott ajándékot a HVG Állásbörzét is szervező Frissdiplomás Kft. Mikulásától. Íme egy új fogás a fiatalok megszólításához és a személyes kapcsolatfelvételhez.

Mára az employer branding építése, erősítése túl mutat a HR területén, sokkal inkább stratégiai fontosságúvá vált a cégek életében. A munkaerő toborzása, és megtartása kapcsán a piaci versenyfutásban az tud csak előnyre szert tenni, aki új csatornát, eszközt talál potenciális jelöltjei megszólításához. Nem elég ugyanis megteremteni egy vonzó, jó hangulatú munkakörnyezetet és összeállítani egy versenyképes juttatási csomagot, ezeket a lehetőségeket meg kell fogalmazni, és el is kell juttatni hozzájuk.

20 cég adott ajándékot a hallgatóknak

A hallgatók a cég, és közel 20 partnere által felajánlott ajándékok közül szemezgethettek, amelyekben a sörnyitós söralátéttől az összecsukható kulacson át a népszerű fidget spinnerig még számos, az egyetemisták életében hasznos meglepetés lapult. A kampány során 6 felsőoktatási intézmény 12 karán tűntek fel a piros zsákokkal megpakolt Mikulás sapkás segédei, és közel 4000 diák vihetett haza ajándékot.

Hajdú Csongor, a Frissdiplomás Kft ügyvezetője elmondta, az akció egyedülálló fórum volt az intézményekben történő megjelenéshez, és remek alkalom, hogy közvetlenül megszólíthassák a gazdasági, informatikai, mérnöki területen tanulókat és a jó nyelvtudással rendelkező diákokat. „Kedvező és pozitív volt a fogadtatása az összeállított egyedi hátizsákoknak, amelyek az employer branding építése, erősítése mellett kiváló alkalmat szolgáltatott a célcsoportunkkal való közvetlen találkozásra, jó hangulatú beszélgetésekre is. Közvetlenül fel tudtuk mérni érdeklődésüket, terveiket. ” - foglalta össze Hajdú Csongor a benyomásokat.

Back to top